28 de maig del 2010

No vaig amb Espanya al Mundial

No vaig amb Espanya. No vaig amb la Selecció de futbol en el proper mundial de Sudàfrica. Potser podria dir que no és el meu equip, però no és aquest l'argument. Tant és si m'agrada Espanya o no. És un altre tan sòlid o més que l'emocional. És una qüestió moral, alhora que econòmica. Em sembla una barbaritat que les primes per guanyar el mundial siguin de 550.000 euros. S'han begut l'enteniment? És la federació de futbol que més pagarà als seus jugadors per guanyar el mundial. Per exemple, els alemanys si guanyen, n'aconseguiran poc menys de la meitat. En temps de crisi i després de les retallades aprovades pel Govern espanyol, posar xifra a guanyar un títol representant "el teu país" em sembla inmoral, a 23 jugadors que ja tenen les butxaques prou plenes, i que, en el cas que el guanyin, veuran com puja la cotització d'un dia per altre. Quines coses passen...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

m'ha caigut la llagrimeta...
estic tan d'acord amb tu amic Fabián... :-))
Oriol

Anònim ha dit...

Quan dius que va costar l'Ibra? I Villa?

A mi tan em fa la pasta que es gastin. Sabent-ho o no se'n gastaran molta igualment.

L'important és el bon futbol. Crec, vaja.