2 de novembre del 2010

Jo no t'espero, tinc plans

L'enrenou que està ocasionant la visita de Joseph Ratzinger supera la ficció. A falta de la visita que va prometre Barack Obama i amb un Woody Allen que va sortir per potes esgotat, es dóna per bona la visita del màxim responsable de la religió veritable, a la fi, el cap d'un estat fictici anomenat El Vaticà. Això del Papa cap d'estat em sembla una rèmora en tota regla del passat que estaria bé superar, perquè encara avui en dia la seva visió particular del món condiciona la llibertat de consciència de milions de ciutadans. En tot cas, quina gràcia les institucions argumentant que la visita deixarà 30 milions d'euros a la ciutat, com si fós el Mobile World Congress. I és que la pela és la pela, en temps de crisi cal recórrer a arguments materialistes per justificar la despesa pública. M'he de confessar senyor Ratzinger i dir-te que Jo no t'espero, seré al Fòrum Espai de Llibertat. I vosaltres?

Publicat a 20 minutos, el 2 de novembre de 2011.