29 de març del 2014

Trobada amb el president Pujol

Ahir vaig tenir l'oportunitat de mantenir una trobada amb el president Pujol. Vaig presentar-li la Iniciativa per a la Reforma horària - ARA ÉS L'HORA. També vam tenir l'oportunitat de dialogar sobre algunes qüestions de les seves memòries, principalment del primer volum, que és el que em sembla més interessant de tots tres, sobretot per què és on es forma el seu caràcter i la dimensió intel·lectual.  

L'anècdota més destacable és que es pensava que hi havia dos germans mohedano. El que hi ha al PSC i un segon que s'hi dedica als horaris. Li vaig aclarir que era el mateix, en Fabian Mohedano, deixeble de Joan-Francesc Pont, liberal d'esquerres, amb una formació catalanista rebuda a l'escoltisme laic des dels 6 anys i amb un profund convenciment sobre el poder de l'associacionisme com a eina d'integració social i nacional. 

Em va regalar el llibre "El caminant davant el congost". Em va suggerir que em llegís el pròleg només i que el tornés a veure d'aquí un mes per valorar-ho. Em va signar el llibre i el seu llibre de memòries que havia portat, amb data de 27 de març de 2014. Un dia abans del que realment ens havíem trobat. 



1 comentari:

Anònim ha dit...

Que cara de charnego besando la mano del amo jaja PATËTICO