27 de gener del 2011

La meva generació no fa gaires trios

"Parla per tu!" Podria dir qui hagi nascut a la dècada dels setanta i hagi fet un trio, oi? Tinc la sensació, sense cap argument científic que la meva generació ha estat i és més conservadora que les anteriors sexualment parlant. És realment així? O potser és que fa el mateix que la generació anterior però no ho explica? Vull dir que practica el sexe lliure però d'amagatotis via doble moral: on pensament i obra van per separat. A diferència de la generació anterior que no sembla tenir cap complexe per posar el cascabell al gat. Hi hauria certes paradoxes en aquest sentit ja que som la primera generació educats plenament en llibertat. Rebutgem la religió, el patriotisme, les tradicions però adulem en Tom Cruise com a paradigma triomfador. No en van donar cap oportunitat de tenir de referents el morbo que generen les històries de Verano del 42 o El Graduado. O potser va ser la SIDA dels vuitanta que va marcar massa. O potser només la puta mala sort de venir darrera dels hippies, dels seus àcids i les seves orgies. Consti que potser és una reflexió poc científica i que cau en el topicisme generacional tan criticada per altra banda, però tinc la sensació que la meva generació no ha fet graires trios.